top of page

Lezers vertellen spontaan hoe goed ik ben (marketing :-)

Al bijna twintig jaar maak ik een email nieuwsbrief voor wat eerst de NGN was, en dankzij diverse fusies van it-verenigingen wordt hij sinds november 2016 ontvangen door ongeveer 3.000 leden van KNVI (Ngi-NGN). Ik stop veel energie in die nieuwsbrief, iedere keer weer, in de hoop dat ik mensen daarmee help. Helpen, vooral in de vorm van het echt lezenswaardige nieuws uit de dagelijkse stroom van berichten filteren.

Nou krijg ik regelmatig complimentjes, waaruit je zou kunnen afleiden dat dat helpen wel lukt. Meestal zijn dat mondelinge complimentjes, en het is wat lastig om jezelf daarmee op de borst te slaan. Maar soms krijg ik email van lezers, die me voor de dienst bedanken. Spontaan! :-) Vandaag ga ik een jaar terug en laat ik hier zien welke reacties ik kreeg. In geen van deze gevallen heb ik om een reactie gevraagd, en op één na, zijn dit mensen die ik niet ken.

Datum: 3 december 2016

Datum: 16 september 2016

Datum: 25 juli 2016

Datum: 8 juli 2016

Datum: 5 januari 2016

Datum: 3 december 2015

(Omdat ik betrokkenen hiervoor geen toestemming heb gevraagd, zijn de bijdrages geanonimiseerd. Lees je hierboven je eigen bijdrage en heb je geen bezwaar tegen je naam in het artikel, laat me dat dan weten.)

Nieuw
Recente blogs
Archief
Zoeken
Sociale media
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page